måndag 21 oktober 2013

IDAG KOM DEN

Slutet på förra veckan fick jag sms från DHL att dem kommer leverera ett paket till mig måndag den 21/10 mellan 09.00-12.00. MIN SPEGEL! Det roliga i det hela är att min vän Jimmy kör för DHL här ute på våra öar och visst var det han som ringde förut och sa att han kommer med paket till mig, hade faktiskt förvarnat honom tidigare om det, ett helt och fint levererade han (tur för honom ha ha). Bra där Jimmy. Så nu ikväll har jag roat mig med att montera upp den, en bra kvinna reder sig själv. Det som är kul med denna spegeln är att den gömmer i sig ett smyckeskåp, så himla smidigt och praktiskt. När monteringen var klar var det dags för mina smycken att flytta från låda till skåp och mina RBS smycken fick äntligen en plats dem förtjänar, den dem hade innan ska vi inte prata om. Jag är så otroligt nöjd och glad. Sovrummet börjar äntligen ta form med lite möbler och inredning som fyller ut snart är jag klar och nöjd där inne. Denna spegeln blev en present till mig själv för att jag snart vart rökfri i ett år och det vill jag faktiskt ge mig själv ordentligt med cred för. En bra present tycker jag för nu kan jag se en friskare tjej i den och bli väldigt snygg med det som finns i den. Äntligen en helspegel, så nöjd!





MALIN