tisdag 22 oktober 2013

INTE SOM JAG TÄNKT

Att saker och ting inte alltid blir som man tänkt är ju rätt sant. En sån dag för mig idag. Vaknade av en molande värk nere i magen. Känner min kropp väl vid det här laget. Anade den "roliga" veckan som vi tjejer får stå ut med vilket oftast för mig betyder sängliggandes hela dagen och så blev fallet. Fick ställa in prat-is och mitt besök hos en jag inte träffat på länge vilket faktiskt gjorde mig ledsen för jag sett fram emot båda sakerna. Och än är jag inte smärtfri. Mår skit faktiskt inte mått så dåligt i det på länge bara haft smärtan men idag mår jag riktigt illa och känner mig helt borta, kan vara att jag har en enveten förkylning på detta också. Mitt i allt så måste mat lagas så jag får i mig något trots att jag absolut inte känner någon hunger men måste verkligen få i mig lite. Är så himla trött på att må dåligt. Stått ut med denna förkylning snart tre veckor, nu den "roliga" veckan på det och sen har jag allt annat som jag jobbar med som inte blir positivt påverkat av allt detta direkt....




MALIN

1 kommentar:

Frida sa...

Hej, söt blogg! :)thehe.. aja men du jag tänkte bara tipsa om hur du kan få din blogg sponsrad med gratisgrejer och liknande. Gå in här http://fridawikar.blogspot.fi/2013/10/fa-din-blogg-sponsrad.html så ser du hur du gör! Du kan väl kolla in resten av bloggen när du ändå klickat in dig dit? hehe.. vore snällt :) hade!