torsdag 3 oktober 2013

JAG OCH DU

När saker och ting kommer till mig själv så är det svårt och inte så självklart. Tänker och bryr mig om dem som betyder mycket för mig först och framför mig själv. Jag har extremt svårt att se mig själv som den viktigaste personen i mitt liv som min prat-is säger, det är ju så om man tänker efter för alla. DU är den viktigaste personen i ditt liv. Jobbar extremt mycket med mig själv, med att förändra, göra mig fri och mycket mer. Det är skit tufft och en jobbig resa men jag vill och ska fixa det. För att sedan kunna leva ändå ut och bli jag igen ända inifrån och ut. Varje dag på denna vägen denna resan vet jag att jag blir en erfarenhet rikare och starkare i mig själv. Det är dem små små stegen som gör skillnad därför tar det tid, den tiden har jag haft svårt att acceptera men börjar bli lite bättre. Att få höra att man gjort stora framsteg eller att skenet i ögonen är något annat gör mig så otroligt glad och hoppfull. Jag vill riva mina fasader som jag genom allt och alla år skyddat mig med. Blir mer transparent och låta saker bara få vara som det är. Acceptera och gå vidare. Vara jag och alltid känna att oavsett vad så duger jag precis som den jag är. Och det gör DU också.




MALIN

Inga kommentarer: