onsdag 30 oktober 2013

LÄNGTAN

Var hos min prat-is igår. Blev tungt igår och mycket men med min prat-is där känner jag mig trygg att gräva och reda ut allt. Lite tunga steg därifrån kom jag hem och mot lite lättare steg. Hämtade min bonus lilla syster på dagis för att passa henne medan resten av bonusarna var på Ullared. Kunde inte låta bli att då längta extra mycket till den dagen då jag hämtar mitt egna lilla troll på dagis för att komma hem, tända ljus, sätta på en film, brygga lite kaffe, mysa ner oss i soffan tillsammans samtidigt som vi reflekterar över dagen och livet. Men fram tills dess är lilla H en perfekt lite tjej att göra detta tillsammans med.




Var bara tvungen att fota denna gulliga mini toaletten.





Lite grimaser hör till.



Finaste och goaste lilla H.



MALIN

Inga kommentarer: