tisdag 8 oktober 2013

MIN DAG

Trots att jag är sjuk och förmodligen fått lite feber drog jag min värkande kropp iväg till massage-is i stan. Kände hur jag behövde komma dit och det var ok för dem trots att jag är sjuk. Var absolut värt att ta sig dit när jag väl var där. Hon behandlade mina bihålor som var ordentligt svullna och immunförsvaret, hon tog även lite i axlarna och nacken men inte så mycket då kroppen redan värker som sjutton. När vi var klara så var jag som en mosad grönsak kan jag säga, helt borta och mådde inte så bra. Så ringde mamma som var en räddande ängel som kom och hämta mig åh under tiden jag väntade fick jag en god filt och en god kopp te. På vägen hjälpte hon mig att handla sen hämtade vi en jacka som hon beställt för min syster. På andra sidan hämtade morfar mig då kassarna var rätt tunga. När jag kom hem så fick det bli dammsugning och lite städ trots att kroppen skrek efter att vila men var så smutsigt men nu är det rent och ordning igen. Lagar mat i detta nu och väntar på att potatisen ska koka klart.






MALIN

Inga kommentarer: