onsdag 30 oktober 2013

MIN DAG

Startade denna dagens med ett planeringsmöte på förmiddagen. Hade sedan ett upplyftande samtal med en god vän. Bar sedan av in till stora staden med syster min. En underbar och mysig fika på espresso house ägde rum sedan lite fönstershopping. Vi avslutade sedan kvällen med en handbollsmatch i Partille, delar av hennes lag spelade. Kom hem för en stund sedan och är helt slut, märkte på cykelturen från färjan och hem att min kropp inte är helt återställd från mitt virus. Fick väldigt svårt att andas när jag kom hem och nu börjar det äntligen ge med sig med en massa slem som kommer upp, lite läskigt ett tag där faktiskt. Önskar bara att denna förkylning kan ge med sig, inne på tredje veckan nu. Men en dag med min syster var så behövligt och mysigt. Mitt allt!




MALIN

Inga kommentarer: