fredag 25 oktober 2013

NÅGOT UTAV DET BÄSTA

Finns det något jag gillar så är det fredagsmyset. Något utav det bästa. Oftast befinner sig en speciell känsla. Min fredag idag har hittills vart väldigt bra. Medan Idol pausar nu passar jag på att smita in här och skriva, älskar verkligen min blogg mest för att här kan jag skriva av mig men att se hur statistiken också ökar är såklart kul och det får bära hän dit det gör men tanken med den är att den hjälper mig mycket i min resa sen vill jag att dem som sitter i samma sits som mig ska kunna läsa, känna igen sig och känna att dem inte är ensamma för det är ofta en känsla som kommer över en i den situationen/resan och att den ska hjälpa andra i samma sits. Ska återgå till myset nu som kommer bestå av något som bubblar gott i munnen, glass i världsklass och karamellkungen. Önskar er som snubblar över mina ord en fortsatt bra kväll och trevlig helg.






MALIN

Inga kommentarer: