tisdag 1 oktober 2013

PRAT-IS

Morgonen startade ju sådär med att jag råkade stänga av alarmet istället för att snooza. Stress. När jag sedan satt klar och åt frukost var jag på nått sätt så inställd på att jag skulle vara klar och gå hemifrån 09.35 bara det att när klockan var 09.20 så kom jag på att det är ju färjan som går 09.35 och jag borde sitta på cykeln på väg dit då. STRESS IGEN. Att sedan kunna sitta på färjan och bussen i lugn och ro var skönt. Inne i stan väntade prat-is. Var frustrerande och lite ledsna bitar att ta i idag med det måste det göras också. Men hon är bra på det hon gör och hjälper mig så mycket. Efter gick jag till Stadium för att prova en jacka jag fastnat för. Tyvärr var dem aningen små i storleken och den var lite för tajt för min smak så är ganska sur då jag älskade den annars.






MALIN

Inga kommentarer: