onsdag 16 oktober 2013

SOCIALA MEDIER

Skärmat av mycket av dem sociala medierna senaste dagarna och gör ännu så som Facebook och Instagram. Känns otroligt skönt faktiskt. Bloggen är ju för mig en stor hjälp därför vill jag lägga mina tankar och känslor här istället för här får dem vara ifred men offentliga men jag har ju en gräns också. På Facebook får man räkna med andras kommentarer som tyvärr oftast är ganska onödiga så därför har jag gjort ett val att inte lägga upp något där mer än att gilla eller kanske kommentera andras saker i god ton. Har blivit påhoppad där mycket och tröttnade att inte kunna få lägga ut det jag känner och tänker utan att bli påhoppad så slutade med det. Så i några dagar nu har jag haft min Facebook avaktiverad och kommer fortsätta ha av många olika anledningar. Har installerat sims på min dator och sitter mycket åh spelar det nu för att komma "bort" från allt det jobbiga som snurrar i mitt huvud ett sätt för mig att koppla av och slappna av faktiskt. Precis ätit middag så ska ge mig in i sims världen nu.




MALIN

Inga kommentarer: