torsdag 31 oktober 2013

TUFFT

Är trött, så himla trött. Menar då inte trött på sättet att jag vill sova. Orkar inte mer så känns det. Denna resan tar så otroligt mycket energi och ork. Just nu kan jag känna hur min energi och ork sugs ut till andra orosmoment som egentligen inte borde finnas men som tyvärr gör det. Att jag inte ens orkar skriva som jag gjort innan är ett tecken på att det faktiskt inte är bra. Har vart ett sånt långt och tufft år hittills. Jag har velat ge upp flera gånger men tack vare dem personerna nära mig som verkligen bryr sig har lyft mig när jag själv inte orkat. Är bara så rädd att inte orka, rädd för att blir ensam efter allt. Resan är inte över och fortsätter men just nu känner jag av den mycket mer än vanligt.




MALIN

1 kommentar:

Joanna Halvardsson sa...

hej! tänkte bara tipsa om att just nu kör jag en tävling i sammarbete med Wildchick.se där en person vinner två par valfria av deras supper snygga leggings så passa på och gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/10/tavling-vinn-leggings-fran-wildchickse.html
Vill du inte ha sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag kram