onsdag 20 november 2013

....

Jag är arg, ledsen, besviken, sårad, irriterad.... För arg, för ledsen, för besviken, för sårad, för irriterad för att ha haft energin till min älskade blogg som just är så älskad då det är här jag kan skriva av mig när jag känner att jag inte vill belasta mina nära, när jag vill dela med mig av det jag går igenom i ledtrådar för att i hopp om hjälpa andra att inte känna sig ensamma, när jag vill dela med mig av allt det goda så som det onda. När jag valde för min egen skull att lägga mig lågt och dra mig undan för min egen skull ett tag läts jag göra det men jag läts också inte göra det. Har haft fantastiska dagar och små framsteg (dem som räknas och håller) det senaste men just nu kidnappas jag lite av allt möjligt. Har lärt mig mycket men har så mycket mer att lära under denna resan, om mig själv och andra som kommer underlätta för mig och den jag är som person. Kan inte sätta mig in i någon annan men jag önskar större förståelse för sina medmänniskor utifrån deras situationer, att ibland kunna se runt sig själv och se dem andra personerna.




MALIN

Inga kommentarer: