lördag 2 november 2013

GJORDE MIG GLAD

Blev så glad när jag fick orken att skriva nu ikväll, är extra tungt med allt just nu. Fick samtal tidigare ikväll av en "gammal" vän. Fick förfrågan om en promenad som jag tackade ja till. Blev en lång härlig promenad på en timma om inte mer. Vi gick förbi kyrkogården som lös så fantastiskt fint. Längs vår promenad pratade vi om våra liv, både det positiva och det lite tyngre. Men vi pratade också om minnen från förr. Det var otroligt mysigt att ses och vi avslutade det hela med lite god-dricka hos min vän där vi fortsatte prata om allt och inget. Riktigt behövligt. Tack för att du ringde och tog initiativet, det gjorde mig glad. Avslutar min kväll hemma med lite mys och filmen Red som går på kanal 5. Kärlek till dig som ramlar över mina ord.




MALIN

Inga kommentarer: