söndag 3 november 2013

HÖST

Morgonen bjöd på ett riktigt höstrusk och ett alarm som tjöt tidigt. Men den var också extra mysig då två favorittjejer kom hit till mig. Vi har myst på morgonen med frukost och en hel del barnprogram. Lillan har hunnit sova en stund också. Kom nyss hem från en promenad i stormen, promenaden tog oss till fiket där jag köpte fika till tjejerna medan jag själv tog en latte, andades och njöt av lugnet när dem mumsade. Lillan visade hur hon kunde äta med hela sig, en viss charm i sig. Visst är barn underbara men dem vet också hur man testar ett tålamod. Längtar ändå lika mycket till mitt/mina egna. En promenad och fika gjorde gott nu är det lite lugnare men Lillan har börjat testa mig igen, kan vara dags för en powernap för henne igen. Lite välling och mys får jag ordna nu. Önskar dig som snubblar över mina ord en fortsatt bra dag. Kärlek till dig.








video



MALIN

Inga kommentarer: