onsdag 6 november 2013

MASSAGE-IS

Fick igår ett sånt otroligt tråkigt besked. Att jag inte kommer träffa min massage-is längre p.g.a slutat samarbete mellan två parter. Detta gjorde mig så ledsen då hon sen dag ett jag började hos dem vart ett stort och viktigt stöd för mig i min resa. Har liksom inte längtat så efter massagen på veckorna utan längtat och sett fram emot att få träffa henne, vi pratar ju liksom under tiden också massagen har mer vart som en bonus. Hon är liksom en del i allt. Att känna att jag inte fick säga hej då och ett avslut var skit jobbigt, trodde jag aldrig mer skulle få höra av henne eller se henne. Ville ju såklart skicka ett meddelande till henne och tacka för allt hon gjort för mig, det hon hjälpt mig med och allt stöd jag fått av henne. När jag sedan fick svar tillbaka blev jag lugnare och kände mig inte lika ledsen då jag nu vet att vi kommer höras och ses igen. Men det känns ändå tomt, blir ju inte på samma kontinuerliga sätt som det vart innan och som vart en trygghet för mig. Blev i alla fall så rörd och glad av hennes meddelande.





MALIN

Inga kommentarer: