måndag 11 november 2013

UNDERBARA DAGAR

Dagar med så mycket värdefullt bara kommer den ena efter den andra, jag känner mig lyckligt lottad. Delar av mina bonusar var här i förmiddags på kaffe, hur mysigt som helst att dem ville komma. Så goa. Sedan kom mamma på spontanbesök. När alla gått tog jag mig en härlig promenad. Och avslutade den hos en god vän. Har nu precis satt mig till rätta i soffan efter att avnjutit en god middag på nytt recept. Enkelt och snabbt men så otroligt gott. Valfri pasta, pesto, créme fraiche och halloumiost. Du blandar allt tillsammans och serverar med en valfri sallad till eller ingen alls. Jag valde att ha tomater till vilket var super gott. Kan varmt rekommendera detta om du gillar pesto. Ska roa mig lite framför datorn nu innan programtablån för ikväll börjar. Imorgon väntar äntligen prat-is!




MALIN

Inga kommentarer: