måndag 30 december 2013

EGENTID PÅ STAN

Stan väntade mig idag på förmiddagen. Var skönt att komma från öarna lite faktiskt. Jag hittade många fina och behövliga saker som jag är super nöjd med. Så med något av mina nya nagellack ska jag nu göra mina naglar nyårsfina tillsammans med en film och ett glas rött. Och så ska jag slutföra min summering av mitt år 2013 i text som jag ska dela med mig av här sedan. Imorgon väntar fest, god mat och bästa umgänget. Avslutar det gångna året och börjar det nya med dem viktigaste personerna i mitt liv, som det alltid varit och alltid kommer att vara.




Äntligen har jag mina efterlängtade tekoppar.


Den här grymt snygga klänningen ångrade jag nu att jag inte köpte. På torsdag ska jag hålla tummarna att den finns kvar och köpa den då.


Älskar mina nya ljuslyktor.




MALIN

Inga kommentarer: