lördag 14 december 2013

EN DAG

En sån dag. En sån dag ni vet när orken inte finns. Viljan är långt borta man får kämpa för att ens vilja. Just idag är jag inte stark, just idag mår jag inte bra, just idag är en sån dag En dag jag önskar inte fanns eller rättare sagt ett mående jag önskar inte fanns. Är mest nöjd om denna dagen passerar förbi. Att styrkan och viljan finns där egentligen vet jag men den är svårare att finna men jag tror det också kan vara kroppens sätt att säga, nu är det dags att du bara är och tänker på dig. Önskar bara man kunde få känna det på ett annat sätt. Tror också det är kroppens sätt att testa och utmana dig att klara dig igenom dagen. Efter en dag som idag blir man faktiskt starkare med tiden, konstigt nog men sant. Bara man hänger kvar och står ut när det dalar. Extra många kramar till er där ute som behöver det just lite extra!




MALIN

Inga kommentarer: