tisdag 10 december 2013

GE ALDRIG UPP

Vaknade innan alarmet idag. Ångesten tryckte sig upp i halsen och gjorde sig uppmärksam i hela kroppen. Att vakna på detta sättet är något utav det tuffaste jag har att göra med när det gäller mig själv. Att då orka och fixa en dag känns omöjligt. Jag är ingen person som ger upp, inte heller gjorde jag det idag. Tillät mig själv då en lång morgon och förmiddag så efter det fick jag tillslut ihop mig själv till en promenad, ärende på banken, till och med en timmas jobb för handling och planering inför fredag. Tacksam att jag besitter den viljan och styrkan jag gör, med de fixar jag det mesta men det är tuffare vissa dagar som idag men jag accepterar det och gör det bästa utifrån den situation jag befinner mig i. Vann, de var det jag gjorde idag för jag lyckades trots det inom mig. Varje ljus liten stund är en vinst.





MALIN

Inga kommentarer: