lördag 21 december 2013

JOBB

Igår var det termins avslutning på jobbet. Det var pepparkaksbak som stod på schemat. Efter att format och bakat dem dekorerade vi dem med kristyr och annat fint. Var en väldigt mysig och avslappnad kväll. Gillar verkligen mitt jobb. Trivs så bra och mår så bra när jag jobbar så jag hoppas verkligen det blir som jag önskar när det nya året kommer. Känns som jag kan börja lukta på min framtid jag längtar efter. Ett helt nytt år och att släppa allt det som varit, ta nya tag. Ja det är något jag ser fram emot. Fortsätter mitt jobb med mig själv hela tiden jag blir starkare och starkare i mig själv, i det jag gör och i det jag tror på. Kan vila i mig själv på ett helt annat sätt idag än för snart ett år sedan. Finns så mycket mer jag växt i som person och jag har en speciell person att tacka det för. Tror på att allt kommer bli bra kanske inte idag eller imorgon men en dag kommer allt bli bra.




MALIN

Inga kommentarer: