onsdag 11 december 2013

KLAPP TRE KLAR

Då var julklapp nr tre klar. Så himla skönt. Dem jag har kvar är klara vad det ska vara för något. Och det kommer inhandlas på Ullared nästa vecka och sen kommer någon av dem klickas hem. Här infinner sig ingen julstress och det är så skönt för med min inre stress så har jag tillräckligt. Sällan jag känner eller blir stressad till saker som att passa tider och så men där emot så "lider" jag av en otrolig frustrerande inre stress som gör det kämpigt för mig många gånger men den minskar successivt med dem framsteg jag gör med mig själv och med den hjälp jag får i det. Från julklappar till stress, ja en viss koppling finns ju men nu sprang tankarna iväg från det som var tanken i just detta inlägg men men. Trött men tacksam tjej lägger denna dagen bakom sig.




MALIN

Inga kommentarer: