torsdag 12 december 2013

MOBILSKAL MED FOTO

Ett mobilskal med foto är en perfekt present till dig själv eller någon som du tycker om. Hos smartphoto kan du enkelt skapa ett personligt mobilskal med dina egna foton och vips så har du en personlig och unik present som man alltid kan bära med sig. KLICKA HÄR så kommer du till smartphotos julkampanj. Du får nu upp till 40% rabatt på mobilskal och andra roliga fotoprodukter hos smartphoto.se

Så gör som jag skapa ditt egna mobilskal med foto hos SMARTPHOTO med bra rabatt till dig själv eller som den perfekta om inte mest personliga julklappen till en nära och få ett mobilskal med en alldeles egen personlig touch på som inte liknar någon annans. Såhär kommer mitt skal se ut. Dem som pryder det är några av dem viktigaste och finaste personerna jag är lyckligt lottad med att ha i mitt liv, dem kommer jag nu kunna bära med mig ALLTID och överallt.




MALIN

Inga kommentarer: