onsdag 18 december 2013

ROADTRIP


Dagen har varit helt underbar. Med några av dem bästa har Ullared fått besök av fem shoppingglada tjejer idag. Var så lugnt med folk där idag så var nästan lite chockad hur lugnt och lätt man tog sig fram och förbi. Så min dag idag har varit väldigt bra tack vare lyckad shopping och fyra fantastiska tjejer. Fick handlat det som jag ville. Och något som glädje mig väldigt mycket var att jag nu kunde köpa varsin julklapp till några väldigt betydelsefulla och viktiga personer i mitt liv. Finns inte att dem begär det av mig men jag vill så himla gärna så nu när jag kunde från att inte kunna göra det så kändes det så himla bra och kul. Så skönt med ro i själen över det. Fullpackade bil lika glada men mycket trötta åkte vi hemåt. Att jag var trött när jag kom hem men på något konstigt sätt kom en väldig energi över mig. Röjde och plockade ordning hela mitt hem som var uppochner, dammsög och dammade, diskade, cyklade och handla för att sedan laga mat, äta och diska lite igen. Ögonen går i kors och kroppen skriker efter vila så nu har jag parkerat mig i soffan för att göra lite saker på nätet och ta en kopp te sedan är det jag som går och lägger mig åh låter mina påsar stå oöppnade. Sparar det nöjet och julklappsinslagning till imorgon.






MALIN

Inga kommentarer: