söndag 15 december 2013

SUR PÅ MIN KROPP

Vaknade i morse och kunde känna vad som komma skall, tänk så väl man känner sin kropp. För mig var det = soffläge, vetevärmare, värkisar, te och vila. Underbara dagar vi kvinnor får stå ut med en gång i månaden, mer eller mindre. Hade plan att gå till kyrkan idag men det var bara att ge upp det, så jag är sur på min kropp som inte låter mig kunna vara människa den första dagen. Min bonus mor är präst och är väldigt bra på sitt jobb därför är gudstjänsterna med henne väldigt mysiga, roliga och sköna att gå på. Var så längesen jag var så ville verkligen gå idag och när det inte nu då gick tappade jag suget på hela denna dagen. Inga roliga dagar för mig nu det senaste, hoppas dem går över snart. Ska försöka fokusera på det roliga i veckan som kommer. Värmer min vetevärmare, slår på en ny kopp te och intar soffläge igen. En fin 3:e advent önskar jag er alla här ifrån soffan någonstans på västkusten.




MALIN

Inga kommentarer: