fredag 13 december 2013

TIDEN

Inte över en månad, en vecka, en dag.... Nej det tar mer tid än så. Tiden man fallit, gånger kanske två för tiden att komma tillbaka, kanske mer eller kanske mindre. Mycket spelar in. Bl.a. din vilja och styrka, hur mycket man orkar och fixar på samma gång sen vet vi ju aldrig vad som händer saker kan uppstå som förlänger processen. Hjälpen, rätt hjälp är en viktig och stor del i det. En lång väg ligger framför. Har man viljan och styrkan inom sig så fixar man det även om dagarna då det är som mörkast får en att känna allt annat, det kan jag lova. Din vilja, din styrka och rätt hjälp! Jag hade aldrig varit där jag är idag om det inte vore för min vilja, min styrka och rätt hjälp. Tro på dig och tro på att det kommer en dag man känner frihet och lycka igen, över att vara här. Acceptera tiden det tar, det tar tid och det får ta tid. Dem små stegen är dem som håller i längden. Så stanna upp, hitta balans, finn dem ljusa stunderna, glöm inte bort den viktigaste personen i ditt liv som är DU, vila i vem du är och lev efter dina värderingar. Va sann mot dig själv!




MALIN

Inga kommentarer: