lördag 7 december 2013

USM

Vart och kollat på min älskade lillasyster som spelar USM hemma i helgen. Riktigt kul med hemmaplan och ännu större klack blir det ju när man är hemma också vilket bidrar till en ännu skönare stämning. Glädjen och stoltheten lyser i alla spelares nära som sitter på läktaren. Själv är jag en otroligt stolt storasyster till en fantastisk målvakt men framför allt för en fantastisk lillasyster. Dem vann sin första match i steg 3 idag. Fick även krama och pussa på en av mina finaste "småtjejer" som jag saknat så, min pärla. Mina älskade "småtjejer" som jag gillar och saknar så varje dag. Imorgon väntar två nya matcher då ska jag heja och stötta igen. Film och lite mys nu innan sängen väntar. Kärlek till dig som läser. Och glöm aldrig att du duger precis som den DU är.




MALIN

Inga kommentarer: