lördag 4 januari 2014

....

Det finns inga ord som kan trösta min sorg heller inga ord som kan förklara mina känslor. Det är bara så fel. Att jobba efter avskedet av dig kändes övermäktigt och riktigt tufft men jag tog mig igenom det. Annica, varje gång jag kom in i köket på jobbet så rann mina tårar för sorgen jag känner efter ditt tomrum som ingen annan kommer kunna fylla. Men jag tror du fanns med mig där för annars hade jag aldrig orkat. Var extra tacksam för min arbetsplats idag. Kunde ta mig en stund att tända ljus för dig och de dina, lät mig sedan vara en stund i våra minnen vi skapat tillsammans och i sorgen jag känner efter dig. Ett otroligt tungt avsked av dig idag min vän men mycket vackert. Tack för alla gånger du fanns där för ditt stora hjärta och för att du var du. Det finns inga ord, du fattas mig. Vila i ro min vän.




MALIN

Inga kommentarer: