onsdag 8 januari 2014

....

Om det finns någon där uppe hör mig nu. Känner mig tom, slutkörd och frågande. Känns så mycket, det är mycket nu. Men tur är då att man har varandra, sina nära men ta ingen eller något för givet, på sekunder kan det vara borta. Har upplevt något sådant på nära håll en gång, nu idag en gång till. I mina fall har det funnits en änglavakt i båda situationerna och det tackar jag för. Sedan första gången har jag inte tagit något för givet i livet, inget. Tar vara på det som är och det jag har här och nu. Just nu försöker jag bara smälta allt de tuffa som dem senaste dagarna inneburit, idag är en av dem och dagarna framför mig kommer vara. Livet är verkligen en bergochdalbana och det är bara att försöka hänga med men ibland svänger det för fort och man tappar fästet då får man bara göra allt för att komma i spåret igen. Kärlek till er alla, ta vara på livet.




MALIN

Inga kommentarer: