tisdag 7 januari 2014

FYLLER PÅ

Har bara försökt att balansera upp allt idag. Resan in till prat-id var riktigt jobbig idag, mycket som står mig upp till halsen sedan bär jag på en sorg mitt upp i allt med, balansen är svår. Väl hos min prat-is är det så skönt, skönt att få prata med någon som verkligen förstår, skönt att få den hjälpen man behöver för att ta sig ännu mer upp och framåt. Prat-is sa idag att tänk vad du har gjort mycket bra, tänk vilket stort jobb du har gjort, det är inga lätta saker vi pratar om. På något sätt kändes det skönt att höra. Jag är stolt över vem jag är och det jobb jag gjort hittills, jag är absolut inte perfekt men jag är jag och unik för min person för det finns bara en av mig. Jag är bra som den jag är och duger precis som jag är. DU som läser med, repetera dessa ord för dig själv när det är något som rubbar dig, det ger ny energi och kraft. Ikväll fyller jag på, genom att påminna mig om det jag gjort och att jag stått upp för mig själv, det ska jag ha cred för, gjort saker för min egen skull. Det är stort och en vinst för mig, tacksam för dem som kan glädjas med mig och för mig. Fortsatt denna kväll lägger jag tid på att fylla på med energi, att försöka komma tillbaka efter extra tunga dagar. Därför blir det lite extra gott ikväll. Kärlek och energi till er alla.







MALIN

Inga kommentarer: