lördag 4 januari 2014

HUR

Känns som jag drömmer. Är en enda zombie idag som är glad om man tar sig igenom denna dagen. Dessutom har jag två små tjejer här som jag ska ha under mina vingar till imorgon. Minsta har röjt loss här hela morgonen så har fått plockat bort nästan allt för att minska alla mina nej, jaja, inte röra osv känner bara att idag orkar jag inte eller vill inte vara en tjatig Malin. Vill ha det mys och skönt. Just nu sitter vi alla i soffan och myser till filmen Lejontämjaren som är en väldigt fin men rörande film. Och jag är verkligen bortom allt som heter pigg, är så trött. Gårdagen sitter i ännu plus lite sömn så kan man ju bara räkna ut att det blir en fight att klara dagen idag. Tjejerna är också lite trötta och mini här ska strax få vila lite men innan dess ska jag brygga kaffe så kanske man vaknar till liv. Kram på er.





MALIN

Inga kommentarer: