lördag 11 januari 2014

INTE IDAG

Idag är jag glad att jag ens tog mig upp. Idag är jag glad att jag kom mig ut. Idag är jag glad att jag har dem som helhjärtat bryr sig om mig. Idag är jag glad att jag har dem som helhjärtat finns för mig. MEN idag tar det negativa över men det är de positiva som gör att jag orkar ta mig igenom det negativa. Tillslut så måste det väl ändå sluta storma? Idag vill jag inte finnas. Idag vill jag inte höra. Idag vill jag inte se. Idag vill jag inte kämpa mot min ångest. Idag vill jag inte höra mina tankar. Idag vill jag inte känna mina känslor. Idag vill jag inte befinna mig i min resa. Idag vill jag bara ha en stor kram, vara med dem som verkligen bryr sig, där jag får duga för den jag är just idag. Jag är glad om jag bara tar mig igenom denna dagen idag. Kramar, energi och kärlek till er alla som behöver det lite extra.




MALIN

Inga kommentarer: