söndag 5 januari 2014

OMG

Ja det är precis vad jag säger om gårdagen, OMG! Tjejerna var verkligen på sitt vildaste humör. En 2 åring som sprang runt och rev allt så det har slutat med att jag tagit bort all inredning så det ser helt kalt och obebott ut här hemma helt plötsligt. Det var en väldigt intensiv dag och jag var väldigt trött och man var väldigt lättirriterad. När den minsta huliganen somna efter lite om och men den stora satt med mig i soffan framför High School Musical, gjorde frisyrer i mitt hår och masserar emellanåt vilket jag njöt till fullo av då det är bra skönt och sövande. En härlig kombo och man är ju kvinna som klarar flera saker samtidigt hehe. Fast tjejerna var på sin vildaste sida hade vi en riktigt mysig dag med mycket skratt och bus också såklart, gott tacosmys på kvällen. Så mysigt att få ha dem hos mig. Längtar så till dagen då jag får min egna lilla huligan. Vi har ätit god frukost, nu kollar vi på teve och myser. Den stora väntar på sin farfar som ska hämta henne för äventyr. Mini här ska strax nana så jag hoppas farfar deras kommer strax så jag och mini kan ta en promenad. Kärlek till er alla.




MALIN

Inga kommentarer: