tisdag 28 januari 2014

PRAT-IS

Så mycket snö blir så mycket ljus. Hemma ligger snön jätte fint men i stan var det mycket slask tyvärr men blir väl lätt så med tanke på trafiken som är mycket tätare där. Hos prat-is var det något helt annat dock. Varmt, mysigt och lugnt. Längtade så till idag och samtalet med henne men det går alltid så himla fort för fort så nu sitter man här hemma och får hålla ut i en hel vecka igen. Fick en väldigt god nyhet idag av henne med vilket lugnade och gjorde mig väldigt glad. Blev en del prat om relationer idag, i ren allmänhet och mina egna. Vissa relationer som jag borde släppa och bara låta vara har jag svårt för. Önska att det bara kunde rinna av mig mer än vad det gör men förmodligen betyder dessa personer i dessa relationer väldigt mycket, kanske är det så att man bara hör ihop helt enkelt men det blir ändå svårt. Konstigt jag vet men så snurrar mina tankar till det för mig. Jag är nog dock inte ensam om det, eller? Känner mig rätt tom idag och jag avskyr att känna mig tom. Som ett skal utan innehåll. Men jag får låta mig vara och låta mig själv känna så idag. Jag är så otroligt tacksam för min prat-is, verkligen otroligt tacksam. Finner inga ord för allt.





MALIN

Inga kommentarer: