torsdag 9 januari 2014

SALIG BLANDNING

Coca Cola och apelsin kanske inte är den ultimata blandningen men jag blev så extremt illamående nu så då fick jag för mig att det kan dämpa det lite. Tror det är pga alla spänningar och orosmoln som släpper. Började värka som bara den i axlar och nacke med så jag är 99% säker på att det är så. Har bara vilat och tagit igen mig sedan jag kom hem vilket jag kommer fortsätta göra den enda ansträngning jag ev gör är en promenad för att hämta en platt och krull tång i en jag köpt av en tjej så nu kan jag äntligen få göra krull i håret för en plattång har jag som är extremt bra men är plattången minst lika bra på denna nya så vet jag en som ska få den jag haft innan. Och ev ikväll hamnar jag hos familjen för att se om vi kan låsa upp min iPhone 3 så min mor nr 2 kan ha den. Tills dess fortsätter jag vila till en film eller fler.




MALIN

Inga kommentarer: