söndag 19 januari 2014

TUFF TID

Svårt att forma orden. Just nu känns det bara som att det står still och jag är väldigt frustrerad på mig, eller rättare sagt på mitt mående som dalat rätt rejält de senaste veckorna. Och det gör mig ledsen och frustrerad då jag kämpar så mycket hela tiden för att komma upp och fram. Att jag har min prat-is i allt detta är så otroligt lugnande, någon som kan förklara vad som händer att det är såhär det är innan det blir bra. Att man inte behöver vara orolig utan att man bara lyssnar på sig själv och tar hand om sig på bästa sätt då det sker. Är så tacksam för henne. Att man också omger sig av dem som verkligen helhjärtat bryr sig, precis det har jag gjort. Min fina familj. Utan dem vill jag inte vara. Veckan som kommer känns mäktig när jag ser allt men nu är det dag för dag som gäller. Ska komma i kontakt med min läkare och så har jag två tider hos prat-is istället för en då hon ville det med tanke på hur det är just nu (vilket jag också ville såklart men hennes önskan), dessa moment känns lugnande då det är personer som har stor inverkan på att mitt mående inte skenar iväg. MEN jag kommer aldrig att ge upp, ALDRIG. Kommer fortsätta kämpa. Är tacksam för att jag fick den energin jag fick förut idag, till att komma ut i det härliga vintervädret vi haft här idag. En promenad sedan väntade delar av familjen, en god vän och hennes trollungar i pulkabacken. Så tacksam att jag fixade att vara med dem där då det gav mig sån otrolig glädje och värme. (Bilder från dagen kommer upp i ett enskilt inlägg.) Efteråt väntade en varm god dusch, OnePiece och middag hemma. Sedan hem till familjen där mys och handboll på teven väntade. Kul att våra herrar slog ryssarna. är hemma igen nu och avslutar denna kvällen med en långfilm och mys. Kärlek till er alla.




MALIN

Inga kommentarer: