tisdag 21 januari 2014

UPPFRISKANDE

När jag kom hem från stan väntade en god fisksoppa sedan en minst sagt uppfriskande promenad. Solen värmde lite men så kallt men skönt på ett sätt, mina ben fick nog en liten fryschock helt illröda och bränner som bara den nu när jag kom in. Fick mig iallafall en härlig pw på ca 1 timma, det var precis vad jag behövde för nu känns det lite lugnare inom mig. Hemma igen, så nu väntar en stor god kopp te till Glee med en massa ljus tända. Sedan går jag till familjen för att spendera kvällen där. Kram till er alla.








MALIN

1 kommentar:

Joanna Halvardsson sa...

Hej!
Tänkte bara tipsa om mitt alla hjärtans dag tävling där du kan vinna valfritt nagellack från highgrade. se populära sortiment.

http://www.domkallarmighannes.com/2014/01/alla-hjartans-dag-tavling-i-samarbete.html

Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)