tisdag 11 februari 2014

ÅTERFÖRENADE EFTER 2 MÅNADER

Dagen med stort D. Efter att varit borta i nästan 3 veckor och båda med mycket i våra liv efter det så har vi idag ÄNTLIGEN återförenats med sleepover och mycket mys. Jo jag pratar om min ÄLSKADE lillasyster som faktiskt inte är så liten längre men i mina ögon kommer hon alltid vara det. Finns ingen jag älskar som jag älskar henne. Hon är mitt allt. Vi har hängt hos familjen lite sedan promenerat och handlat för att komma hem där vi gjort pizza och nyss avnjutit den nu ligger vi båda i matkoma i soffan och kollar på film. Personligen blir det nog sängen tidigt ikväll är riktigt trött. Ska fortsätta njuta av att ha min lillasyster här hos mig. En fortsatt god kväll till er kvällsmänniskor som än är uppe. Kram.







MALIN

Inga kommentarer: