lördag 1 februari 2014

AV

Om man kunde trycka på en PÅ och AV knapp på en person så har någon tryckt på AV på mig. Min kropp är tyngre än någonsin och att gå upp idag var rena gympasset. Trött är bara förnamnet denna gråa och kalla dag, just att värdet visar sin tråkiga sida gör ju inte att man får någon större lust att engagera sig i dagen heller men jag tänker då att min kropp strejkar är ett tecken att den behöver denna dagen så då ska jag låta den få ha en sådan dag. Huvudet är inte sent på att hänga med på den dagen heller, behöver verkligen sortera och smälta många nya intryck från denna veckan, positiva som negativa. Att behöva ta sig till affären idag känns mycket segt men mat behöver magen och ikväll ska jag unna mig med mys. En uppfriskande promenad kanske får igång kroppen lite, vem vet.




MALIN

Inga kommentarer: