tisdag 4 februari 2014

BARA GILLA LÄGET

Vaknade som vanligt till alarmet idag. Upp och gjorde mig i ordning. När jag var klar landade jag i soffan en stund innan jag skulle gå. Då kom plötsligt ett väldigt ont i magen ikapp mig. Sedan kom ett kraftigt illamående och började kallsvettas. Hamnade till slut på toalettgolvet där jag fick ligga en stund och sms:a min prat-is som jag som i vanlig ordning har tid hos på tisdagar att jag inte kunde ta mig in. Hon tyckte det var illa för mig och tråkigt för henne som inte fick träffa mig, gjorde mig glad mitt upp i all smärta. Kom mig sedan till soffan och någon timme efter fick jag i mig en kopp te + knäckemacka. Efter det kurade jag ihop mig och somnade gott i några timmar, var nog vad kroppen behövde. När jag vaknade igen så mådde jag mycket bättre men var otroligt trött. Såg extra mycket fram emot prat-is idag så blev så besviken men det var ju bara att gilla läget.




MALIN

Inga kommentarer: