söndag 9 februari 2014

BARA NJUTIT

Denna helg har jag bara njutit av ledighet och lugn. Fredagen blev en minst sagt händelserik kväll på jobbet men det ordnades upp proffsigt av mig och min kollega. Och jag kände verkligen just den kvällen hur påmind jag blev av hur viktigt mitt jobb är och varför jag jobbar med barn och ungdomar. Lördagen blev en heldag med familjen som bestod av massor av skratt mys umgänge och kärlek. Min fina familj. Min säng är den jag spenderat hela denna dagen med + en bankande huvudvärk som äntligen verkar börja ge med sig nu efter en god dusch och en smaskig pizza vilket var längesen jag åt. En trötthet fann sig hos mig nu så nu ska jag krypa upp i soffan med en stoooor kopp te och bunkra upp med filtar medan värmeljusen gör sitt för mysfaktorn. Senare kommer min älskade Ben med då är söndagskvällen fulländad. Jag hoppas ni haft en bra helg. Önskar att den kommande veckan blir som ni önskar. Kram till er.




MALIN