tisdag 4 februari 2014

BESTÄMT MIG

Under min vila hade det plingat till i mobben, mina skor hade kommit. Kände mig såpas bra att ta mig iväg och hämta dem men på vägen stannade jag till hos familjen på en kopp kaffe med bonus mor. När mina skor var hämtade och jag var hemma igen fick jag kaffebesök av min fina vän. Hon fick en liten present av mig när hon kom som hon blev glad över. Vi pratade om allt möjligt här i livet. När hon gått kom helt från ingenstans en väldig energi så den tog jag vara på genom att storstäda och rensa här hemma, bjuder på min otroligt fina städoutfit i en bild längre ner med. Skinande rent, utrensat och ordning nu trivs jag som bäst här hemma. Och bestämt vilka Ugg´s jag ska behålla har jag med gjort. Så äntligen ut med dem gamla och in med dem nya. Det blev............




dem här sköningarna, så nöjd och glad över dem. Det är färgen som dem kallar Chestnut på dessa vilket är min favoritfärg bland alla Ugg´s. 




MALIN

Inga kommentarer: