tisdag 18 februari 2014

....

Lite sömn
tidig morgon
avfärd mot prat-is
långpass med prat-is med kaffe och frukt
handling
avfärd hemåt
röja hemma
mer handling då man har ett minne som en guldfisk
äta
röja lite till hemma
betala räkningar

Ungefär så har min dag gått till och det finns ett ord för vad jag är nu, tom. Avskyr att vara tom. Dagens prat session blev mycket om det tyngre och om det jag inte kan förstå hur mycket jag än försöker men ändå tar tankarna och känslorna mig dit hela tiden. Fattade också lite beslut ihop med prat-is b.la. med hur vidare jag ska fortsätta vara inskriven hos AF eller inte. Känns skönt att jag fick tagit dem besluten tillsammans med henne.Vad hade jag gjort utan henne? Suttit på ett moln, vakat över mina nära och kära.... Måste hitta balansen MÅSTE. Dagen har gått för mycket i ett för vad mitt lilla huvud och min kropp orkar med just nu. Hur vet jag det? Jo kroppen skriker huvudet trycker yrsel illamående tryck ångest tårar ja you name it. En sämre kväll. MEN en helt fungerande dag och vad jag fått gjort mycket det är ju väldigt positivt och bra. Dags att lyssna på kroppen nu dock och det gör jag tillsammans med en stooooor kopp te och favoritknäcket surdeg. Önskar er alla en fortsatt skön och god kväll. Och till dig som behöver det där lilla extra så kommer här en stor kram.




MALIN

Inga kommentarer: