torsdag 20 februari 2014

EN ARBETSPLATS

Är så tacksam att jag kan känna tacksamhet och glädje trots det som pågår inom mig. En dag som denna har vart just en sådan dag jag kunnat känna mig så otroligt tacksam och kunnat känna glädje. Allt det som rör min anställning administrativt blev klart idag vilket känns skönt, nu känns det på riktigt. Jag har för mig världens bästa jobb underbara kollegor fantastisk chef och fina barn/ungdomar i mina grupper. Känns som jag är på rätt plats och det känns väldigt bra. Hade aldrig fixat att komma in på en "normal" arbetsplats men den arbetsplats jag har hamnat på gör det möjligt för mig med all förståelse respekt acceptans och kärlek. Där kan jag vara ännu mer öppen ärlig och direkt. Medarbetare och chef som litar på min magkänsla för jobbet som jag utför, som har respekt för mina ord tankar och idéer. Redan nu gör jag mig oumbärlig fick jag höra idag från min chef. Vad mer kan man begära på en arbetsplats? Ingenting skulle jag säga. Ikväll somnar jag med ett leende på läpparna.




MALIN

Inga kommentarer: