fredag 28 februari 2014

GRATTIS FINA ÄNGLAVÄN

Det är din dag idag oavsett vart du är men jag önskar så du fanns här hos oss att du skulle vinna över den där förbannade cancern men den tog dig ifrån din fina familj ifrån dina vänner och ifrån många fler. Inte en dag utan att jag tänker på dig går, saknaden är enorm. Jag läser våra konversationer jag ser på bilder jag spelar upp minnena vi har tillsammans ofta. Ibland gör jag det när jag behöver Annica-boost ibland för att få ha dig nära en stund. Dessa rader är några av alla.


Grattis på din födelsedag fina Annica och fira ordentligt med dina änglavänner där uppe. Här nere firar vi dig på våra egna vis och tänker på dig extra mycket idag. Du förblir alltid älskad och saknad i all evighet. Du fattas mig så otroligt mycket.




MALIN

Inga kommentarer: