tisdag 4 februari 2014

HAMNAT SÅ RÄTT

Hela dagen har inneburit jobb möte sen jobb igen men jag måste säga att jag verkligen längtar efter jobbet då jag trivs så bra och känner hur betydelsefullt mitt arbete jag utför är, det är guld värt. Jag vill känna att jag gör något viktigt och något jag brinner för när jag jobbar. Fantastiska kollegor, fantastiska barn och ungdomar. Kan inte bli bättre, har hamnat så rätt. Men det bästa av allt idag var nog allt när jag fick krama om och träffa min efterlängtade vän och hennes troll. Oj vad jag saknat dem och det var bekräftat ömsesidigt, speciellt från äldsta trollet. Åhhhh Malin, jag har saknat dig och en bamsekram möttes man av. Finns inget bättre och mer underbart än kärleken från barn, INGET. På onsdag ska vi umgås och mysa heeeeela dagen, ser fram emot det. Ska krypa upp i soffan med min Ben nu en stund sedan blir det natten. God natt där ute. Ta hand om varandra och var rädda om er.




MALIN

Inga kommentarer: