torsdag 6 februari 2014

UNDERBARA DAG

Har haft den mysigaste och bästa dagen på länge med min vän. Vi har pratat ikapp oss och umgåtts hela dagen. En del kaffe har konsumerats också (kan vara anledningen till varför jag fortfarande är uppe). Hennes små prinsessor (mina pärlor) har såklart bidragit till myset också men en del bus också såklart speciellt med lill-pärlan. Men när hon sedan gått och lagt sig fick jag mysa och busa med äldsta pärlan. Slutade med att hon somnade på mig och hur mysigt är inte det då, att få vara en trygghet för någon betyder mycket för mig och det var ett tecken på trygghet. Älskade barn. Det finns iallafall inget mer fantastiskt än kärleken man får ifrån ett barn den är så underbar och så givande än någon annan kärlek här på denna jord. Tack för en fantastisk dag min älskade vän.




MALIN

Inga kommentarer: