lördag 22 februari 2014

HINNER INTE

Dagarna jag jobbar hinner jag inte med bloggen på samma sätt som dagarna jag är ledig. Skulle mycket väl kunna hinna med det på en rast eller innan men just nu vill jag fokusera 100% på jobbet då det är mycket nytt sen är jag också så trött när jag kommer hem så jag orkar inte. Men jag tror det kommer sig. På jobbet ikväll var det lite stökigare än vanligt bland ungdomarna men fick rett ut det till slut. Har bakat hela kvällen med inför en ungdomsmässa dem ska ha på söndag och jag har fika fix till den och bestämde att ha hembakt. Även att fota har blivit mitt jobb då jag älskar det. Kommer finnas ett bildspel på storskärm som rullar under hela mässan så dem bilderna kommer jag vara stolt fotograf till. Imorgon kommer min minsta favorittjej hit och ska vara under mina vingar ända till måndag vilket ska bli otroligt mysigt och så får hon vara med på jobbet på söndag. Annars kommer vi göra det vi är bäst på vilket är att busa och mysa. Helgen är med andra ord fullspäckad och uppbokad med massor av härligheter. Tänker nu avsluta denna dag och säga god natt mer tankar känslor mm kommer imorgon. God natt kära ni.




MALIN

2 kommentarer:

MissManic sa...

Vad jobbar du med? Vet inte om jag läst det innan, i så fall minns jag inte

Malin Jonasson sa...

MissManic: Jag jobbar med barn och ungdomar i olika grupper inom svenska kyrkan. :-)