onsdag 19 februari 2014

I SIN HELHET

Dagen i sin helhet. En mycket bra dag med dem jag håller av. Först utflykt till Åh tillsammans med delar av familjen för att lämna av en av dem där för ett konfirmandläger. Lunch tillsammans med bästa bonus mamman på vägen hem. Hemma hos familjen blev det kaffe och mys. Och så har jag sett efter lilla H. När resten av familjen sedan samlades hemma igen kollade vi på Mia på Grötö som är ett favvoprogram och så spelas det ju in på en av våra öar där jag bor. En fruktsallad fick mysfaktorn att gå ett snäpp upp. Dock blev jag ganska ensam om att kolla på programmet då alla mer eller mindre somnade men jag var lika glad ändå för bara av att få vara dem nära är gott nog. Lite prat om vissa betungande saker i mitt liv pratade jag och bonus mamma om idag men annars har det vart en riktigt bra dag och så mår jag ju så otroligt bra när jag är med denna familj. Älskar dem. Detta är det ljusa och det positiva i allt det mörka och tunga. Lyft det och det mörka och tunga blir så mycket lättare om ännu bättre ett minne blott om så bara för en dag. Det är en vinst, varje ljus stund är en vinst. Idag var en vinst!

"Small blessings make life a joy. You are my blessnings and my joy."









MALIN

Inga kommentarer: