lördag 22 februari 2014

JAG BARA NJUTER

Precis det gör. I förmiddags kom äntligen min minsta favorittjej till mig. Jag och mamma Charlotte (min vän) hann även sitta ner och prata vilket var mysigt. Nu är min lilla pärla under mina vingar i hela tre dagar -denna dagen som gått. Vår första dag har vart en otroligt mysig och rolig dag som vi spenderat med min familj. När vi promenerade dit somnade pärlan och fick sova ute i frisk härlig luft i ca 1 timma. Lilla H och pärlan har sedan lekt super bra tillsammans dem gillade verkligen varandra. Har mellan varven spenderat tid och umgåtts med min bonus mamma. Vi gjorde även en liten utflykt alla tjejerna till fotbollsplanen där småtjejerna fick springa av sig och få härlig frisk luft. Avslutade denna dagen med mycket god middag tillsammans med familjen. Sedan några timmar tillbaka efter dusch och välling sover min pärla gott. Är själv inte långt därifrån så nu ska jag bara förbereda klart inför imorgon. Hur har er dag vart? Kram.










MALIN

Inga kommentarer: