fredag 14 februari 2014

KANSKE KAN MAN INTE ALLTID VÄLJA

Ibland blir det bara omöjligt att välja bort tårarna ångesten och det tunga. Jag är såpas medveten om saker och ting att jag kan välja att lägga vissa saker vid sidan av ett tag för att fokusera på det som behövs fokuseras på. Valde bort det tunga och lyckats med det fram till idag. Det sköljde bara över mig vilket jag ogillar mycket. Försöker bara hänga med och stå ut. Försöker alltid ger aldrig upp. Om så tårarna rinner när jag ska ta uti med tvätt disk städ mm så gör jag det och låter tårarna rinna men innerst inne önskar jag annat såklart men jag hade lika väl kunnat välja att dra täcket över huvudet och inget göra. Men jag tror på att jag föddes till en fighter. Det får också vara mörkt och tungt emellanåt det är okej, att låta sig känna sig svag är en styrka i sig. När jag kunnat fokusera på allt det goda och positiva i mitt liv nu ett tag blev det otroligt tufft att få det onda och negativa sköljt över en på bara ett nafs. Så fokus på balans nu så det inte vältrar över.




MALIN

Inga kommentarer: