torsdag 6 februari 2014

LESS FEELINGS MORE WHAT TO DO FOR A WHILE

Vill bara säga det att jag måste verkligen försöka koncentrera mig på det som är bra och nödvändigt just nu, jag orkar inte känna och tänka djupt nu men bloggen kommer inte gå ifrån det syftet och den inriktningen men just nu behöver jag en paus från det här och i livet, för mitt i allt det tunga så finns det mycket bra också så jag får välja det nu ett tag för att orka. Tänker för er som kanske följer min resa jag gör. Men varje dag kämpar jag emot mycket och jobbar med det varje dag men väljer att inte gå djupare in i det just nu. Någon dag snart är min tanke att lägga upp min berättelse om mer exakt vad som hände mig och vad exakt det är jag jobbar med. Nästan skrivit klart den.

Idag stod jag upp tidigare än jag brukar. Startade dagen med en härlig dusch och sedan en stor kopp te. Har precis nu gjort ordning mina naglar och lagt nytt lack på, nu blev det svart. En grej jag verkligen börjat gilla och underhåller skötseln av mina naglar man känner sig så mycket fräschare då tycker jag. Min lilla morfar kommer sedan och ska hjälpa mig till tippen då jag igår kväll äntligen fick rensat ut ordentligt bland alla mina saker i mitt förråd jag har inbyggt i lägenheten. Riktigt mycket åker till tippen idag och det ska bli så skönt. Min tanke är att sätta upp lagerhyllor av något slag inne i förrådet så man snyggt kan organisera upp det och lätt komma åt det, innan låg allt i flyttlådor vilket inte var speciellt smidigt då man fick flytta runt lyfta och greja innan man kom åt det man ville ett riktigt jobb och då tröttnar man och struntar i det istället. Efter tippen så väntar lite lunch sedan är det jobb för mig som gäller. En fin dag till er alla.




MALIN

Inga kommentarer: